Coraz więcej znanych (i mniej znanych) ekonomistów prowadzi blogi internetowe. McKenzie i Özler zadają sobie pytanie, jaka jest siła oddziaływania tego sposobu informowania/komunikacji? Za pomocą narzędzi ekonometrycznych oraz eksperymentu starają…
Autor: David J. McKenzie, Berk Özler
Tytuł: The Impact of Economics Blogs
Źródło: CEPR Discussion Paper
Na blogu Marginal Revolution znalazłem informację o tym, że gra EVE Online należąca do gatunku MMOG zatrudniła dr. Eyolfura Guomundssona na stanowisku głównego ekonomisty jej wirtualnego świata. Jego zadaniem –…
CEPR uruchomił ciekawy serwis internetowy mający być alternatywą dla gazet ekonomicznych i akademickich prac naukowych. W jednym miejscu zgromadzone będą artykuły pracujących w Europie znanych ekonomistów, którzy mogą tu pisać…
Przeglądając różne blogi ekonomiczne można być zadziwionym bogactwem i różnorodnością epitetów, jakimi określają się ekonomiści je prowadzący. Wystarczy spojrzeć chociażby na tytuły zawierające w sobie słowo „ekonomista”. Psychoanaliza ekonomicznej blogosfery…
Financial Times opublikował artykuł o wpływie internetu na znane marki sieciowe: McDonalds, Starbucks itp. (tytuł oryginalny: People’s web takes on the big brands, tytuł polskiego tłumaczenia: Wielkie marki mogą zaplątać…