Przejdź do treści

(nie)główny ekonomista

  • Ekonomia
  • Biznes & Finanse
  • Prace naukowe
  • Różności
    • Cytaty
    • Recenzje
    • Humor
  • Informacje
    • Autorzy
    • Mapa serwisu
Strona główna > internet
Opublikowano 31 października 2011 przez Szymon Mazurek

Siła blogów ekonomicznych

Autor: David J. McKenzie, Berk Özler
Tytuł: The Impact of Economics Blogs
Źródło: CEPR Discussion Paper

Coraz więcej znanych (i mniej znanych) ekonomistów prowadzi blogi internetowe. McKenzie i Özler zadają sobie pytanie, jaka jest siła oddziaływania tego sposobu informowania/komunikacji? Za pomocą narzędzi ekonometrycznych oraz eksperymentu starają…

Czytaj dalej Siła blogów ekonomicznych

Ciekawe badania ekonomiczne

blog internet nauczanie

Opublikowano 30 czerwca 2007 przez Szymon Mazurek

Ekonomia gospodarki wirtualnej

Na blogu Marginal Revolution znalazłem informację o tym, że gra EVE Online należąca do gatunku MMOG zatrudniła dr. Eyolfura Guomundssona na stanowisku głównego ekonomisty jej wirtualnego świata. Jego zadaniem –…

Czytaj dalej Ekonomia gospodarki wirtualnej

Ciekawostki

ekonomista internet rzeczywistość wirtualna

Opublikowano 8 czerwca 2007 przez Szymon Mazurek

Vox oeconomici

CEPR uruchomił ciekawy serwis internetowy mający być alternatywą dla gazet ekonomicznych i akademickich prac naukowych. W jednym miejscu zgromadzone będą artykuły pracujących w Europie znanych ekonomistów, którzy mogą tu pisać…

Czytaj dalej Vox oeconomici

Ekonomia

ekonomista internet Nauka

Opublikowano 12 kwietnia 2007 przez Szymon Mazurek

Ekonomista jaki jest, każdy widzi

Przeglądając różne blogi ekonomiczne można być zadziwionym bogactwem i różnorodnością epitetów, jakimi określają się ekonomiści je prowadzący. Wystarczy spojrzeć chociażby na tytuły zawierające w sobie słowo „ekonomista”. Psychoanaliza ekonomicznej blogosfery…

Czytaj dalej Ekonomista jaki jest, każdy widzi

Inne

blog ekonomista internet

Opublikowano 6 grudnia 2006 przez Szymon Mazurek

Konsument doinformowany

Financial Times opublikował artykuł o wpływie internetu na znane marki sieciowe: McDonalds, Starbucks itp. (tytuł oryginalny: People’s web takes on the big brands, tytuł polskiego tłumaczenia: Wielkie marki mogą zaplątać…

Czytaj dalej Konsument doinformowany

Ekonomia

internet konsument marka marketing

Wyszukiwanie

(nie)główny ekonomista

Piszemy o

bezpośrednie inwestycje zagraniczne bezrobocie BIZ Biznes & Finanse blog ceny Chiny cykl koniunkturalny edukacja Ekonomia ekonomista finanse giełda globalizacja globalne ocieplenie Humor internet konsument korzyści koszyk gwarantowanych świadczeń medycznych kryzys kryzys finansowy kryzys gospodarczy marka marketing Nauka nieruchomości oil peak pieniądz podatek liniowy podatki Polityka polityka gospodarcza polska praca przedsiębiorca ropa naftowa Rosja służba zdrowia ubezpieczenia ubezpieczenie zdrowotne Unia Europejska USA waluty wydajność

Archiwum

  • Sierpień 20121
  • Grudzień 20111
  • Listopad 20115
  • Październik 20113
  • Luty 20111
  • Listopad 20101
  • Maj 20101
  • Luty 20101
  • Styczeń 20104
  • Grudzień 20093
  • Marzec 20093
  • Luty 20094
  • Styczeń 20093
  • Październik 20083
  • Wrzesień 20083
  • Lipiec 20082
  • Maj 20082
  • Kwiecień 20088
  • Marzec 20088
  • Luty 200811
  • Styczeń 200814
  • Grudzień 20072
  • Listopad 20072
  • Październik 20072
  • Wrzesień 200713
  • Sierpień 20072
  • Lipiec 200710
  • Czerwiec 200720
  • Maj 200711
  • Kwiecień 200710
  • Marzec 20078
  • Luty 20072
  • Styczeń 20074
  • Grudzień 20064
  • Listopad 20068

Warto zajrzeć

  • Dangerous Economist
  • Economist’s View
  • Ekonomista w przebraniu
  • eur macro (interaktywne modele ekonomiczne)
  • Everyday Economist
  • Freakonomics
  • Greg Mankiw
  • MIT OpenCourseWare
  • Niezależny blog finansowy
  • Rybinski.eu
  • The Big Picture
  • To mnie rajcuje
Popularno-naukowy blog głównie ekonomiczny.